ponnyjenny

Alla inlägg under september 2011

Av Jenny - 12 september 2011 11:17

Orkar knappt blogga=(    Är hemma från skolan idag för jag är så himla förkyld. Hostar typ hela tiden   Som tur är så har jag inte feber! Blir ett kort inlägg men jag uppdaterar nog lite mer sen.    


För att göra inlägget lite roligare så lägger jag upp en bild på nåt som jag hittade i bildarkivet på datorn. Vet inte riktigt vad det är men...............................................
............................Här är den:


Haha! 

  Nej jag vill inte ha vin istället!  Hihi

Vi ses


/Jenny

Av Jenny - 10 september 2011 13:43

Hej!  Jag kom nyss hem från hoppspecialen   Jag har ätit och duschat men jag kom nästan hem nyss iaf   jag fick Gangzter. Han var faktiskt ganska pigg!  I slutet ville han rulla sig men det fick han inte".   Efter hoppspecialen så åkte jag till Benitas ridsports butik. Jag köpte en ridhjälm, ridbyxor, en hovkrats och godis! Det fanns många fina saker och det var ganska billigt också.  Klockan halv fyra så ska jag stå i kiosken på hagbyplan med mamma, pappa och Olle.  Haha jag får nog ta med mig mina egna pengar om jag vill ha mycket godis!!!!=)           Jag har inte hårddisken i så jag kan inte ta nån bild på Gangster men det blir en bild på ett vattenfall. Jag hittade bilden på datorn i exempelbilder.



   

Av Jenny - 9 september 2011 21:33

Det blev körning med Pepsi!  Asså shettisen Pepsi!        Nu sitter pappa och sör mig . Irriterande.   Men man kan inte låta bli att skratta hihi. Tillbaka till Pepsi,Jag körde henne med Felicia. Pepsi var jätteduktig................................och pigg! I slutet fick vi Galoppera!!!!!!!!!!!!!!    Hur nice som helst!        (haha nu kom min lillebror in och sa: Jag pruttade jättehögt i badrummet    HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Imorrn blire hoppspecial på ???????????? någon. Någon som har något förslag på vad jag ska skriva om i mina inlägg???           Gud jag vet inte alls vad jag ska skriva.      Hej då /Jenny.




Hej

Av Jenny - 9 september 2011 15:57

Hej Elsa gillar mitt hår. *Vi ska köra idag. Hade hoppats på terräng men körning är också kul!   Haha     jag åt inget äpple när jag sa att jag skulle göra det. Nä nu ska jag byta om sen blire till stallet.



Hinner inte blogga    kanske kommer mer ikväll   /Jenny

Av Jenny - 7 september 2011 20:25

Idag var det tänkt att vi skulle ha en friidrotts dag på Studeternas IP. Men så klart så ska det ju regna just idag bara derför  Kl 17.00 skulle vi ha friidrotts träning här hemma och DÅ, ja då kikade solen fram lite!  Jag e ju en sån som gillar mina vänner och ja, mina vänner gillar mitt hår. Elsa iaf. På fredag ska vi förmodligen hoppa terräng om inte regnet tar över då med! annars får det bli hoppning i ridhuset. Det blir vel Fille som tidigare.<3Elisabeth-Ronda, Elsa- Helmut eller Snowy, hon ar ju ridit lite olika. Och sen Ellen- Robin.

Mackan och Legretto

  ÅHH, Nelly...saknar....     <33333333333333333333333333333333333333333333333
33333333333333333333

Av Jenny - 6 september 2011 19:12

Uppdaterar jag dåligt?  SVAR: JA (tror jag, vad tycker ni?).


Aja. Idag var jag på skolan. Vi åkte buss till botaniska trädgården. Det var varmt och fuktigt där inne.  När vi hade kollat runt en stund så skulle vi hitta en växt som vi skulle måla av. Haha jag orkade inte så jag valde en vit näckros. Blev inte nöjd men jag orkade inte anstränga mig ordentligt. Imorgon så ska jag ha friidrotts dag på studenternas med klassen. Hoppas att det går bra för mig=) och Ellen,Elsa och Elisabeth. Gud jag orkar inte uppdatera så mycket men jag slänger upp en bild iaf. Inlägget blir roligare då=)  


Lite slumpad men .......... Den tillhör i bildbomben!

    

   Nu blev jag sugen på................................................
..................................................
..................................................
..........






.................ÄPPLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ska gå och ta ett.

 

Hej då!      Vi ses<3

Av Jenny - 4 september 2011 20:34

Tjenare. Förra inlägget var av Elsa Pelsa som har så dålig hälsa.      





Haha! Näe bara skoja. Hon har bra hälsa (tror jag).   Igår så spelade jg fotbolls match mot håbro.     Lika grymma som vanligt.  Vann med 11-0.   Jag spelade en hel halvlek utan att vila och nästa halvlek fick jag vila 2 byten. Haha! Det var lite jobbigt eftersom att jag är förkyld.    Okej den där gröna färgen var inte så snygg så det blir blå istället.

Idag så har jag varit på kalas hos Matilda.    Det var kul.  Sen har jag bara varit med Ellen och Elsa.   Okej nu är det 5 dagar kvar av FRåGESTUNDEN!  Har bara fått en fråga än så länge. Tror jag.    Så här kommer veckan att bli:


Måndag:    Skola och fotbollsträning.


Tisdag:    Skola och läxa  .


Onsdag:    Skola och friidrottsträning.


Torsdag:    Skola och fotbollsträning.


Fredag:  Skola och RIDNING!!!!!!!!!!    JIPPIE!!!!!!!!!<3  ska kanske hoppa terräng=)


Lördag:   Hoppspecial och ????


Söndag:  ?????




Får se om jag gör nåt tidsinställt för jag kanske inte kommer att ha tid att blogga!

 

Nu är Nelly Såld=(          Men Batman har tagit boxen.

Gammal gullig bild på Nelly

 

Av Jenny - 4 september 2011 20:08

Tjena!

   

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards