ponnyjenny

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Jenny - 23 september 2011 20:41

Okey jag skojade bara. Det va ingen gästbloggare som heter Monalisa. Det var jag, Ellen och Elsa som hittade på det. 

 

Idag var det Pay & Jump. Jag fick Fille! Han var lite bångstyrig ibland men han skötte sig annars super. Jag hoppade 60 cm. Vi fick 4 fel för jag gjorde en volt innan 5´an.

Fille was amazing <3 Gjorde en anvancerad bildsökning då jag hittade den här gulliga bilden på honom

Nä nu ska jag kolla mailen. Föresten så vill jag ha fler adresser att skicka mail till.

Av Jenny - 23 september 2011 14:39

Hej jag heter Monalisa och är Jenys kompis! Jag är red för böcker. Det kan ju finnas leskiga saker i dem.   Mitt favorät jur er damrotor. Flugor er leskiga för dem ken krype in i nesan. Då ken nesan blive long. Jag er fron inglend. Vill ni se mig? Jag antar det!!!!                                           Her er jag.

                  ................................

.......................ner på sej bilden bilden er teknad  jag er tröt nu

        


 her

Nu ska jag sov amidag hej då


fron monalisa jestblogaren

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards