ponnyjenny

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Jenny - 13 september 2011 14:45

  Är lika förkyld idag med, har ingen smak när jag äter och är hängig. Igår så gjorde jag en liten överraskning till Elsa. Okej det är inte direkt en överraskning men jag hade tråkigt så jag gjorde en sak. Om jag orkar så ska jag göra en till Ellen, Elisabeth, Matilda och Nathalie. Haha nu blir dom allt nyfikna .



Haha jag, Ellen och Elsa är allt lite knäppa

Här är lite bilder:

        Okej det är mest jag och Elsa som är knäppa men........... Här kommer fler bilder

  Bilderna är över ett år gamla

  Det här är Goooooooottttttt säger Ellen

 


Nä nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Kanske blir mer inlägg men vi får se.


Hejdå /Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards