ponnyjenny

Alla inlägg under mars 2012

Av Jenny - 31 mars 2012 19:14

Japp!

E hemma nu.

Var en awesome dag och vi hade de jättekul!

Vi gjorde lite allt möjligt!

Nu har jag ätit mat-kyckling+annat i pitabröd, MUMS!

Nu tuggar jag på HubbaBubba Dock inte grönt och så har jag inga brillor ¨på mig! :)

Ha en bra kväll!

V-chattar med Jennifer också!

 Typ såhär ser det ut!

 

Av Jenny - 31 mars 2012 14:48

Japp! Som rubriken säger!

Jag är hos Ellen och Elsa och Olle e ocskå här för mamma och pappa

e på friidrotts utbilding igen.

Vi har det skoooj!

Orkar inte ladda upp bild och nu ska vi fika!

Glass med kola sås och chokladsås! Mums!

Ha det bra!

Blir en gammal bild=p

   


Av Jenny - 30 mars 2012 15:07

Många kommentarer jag får just nu!

Fortsätt såååå♥♥♥♥♥♥

Kraaaaaaam♥

Av Jenny - 30 mars 2012 13:44

  GUD VAD DET HAGLAR!!!


KOM BARA SÅDÄR!!!!

GICK UT OCH DET PISKADE AS MYCKET!!!!

Hoppas det inte haglar när vi rider =P


Bjussar på lite bilder från mobilen!

 

   

Orkar inte gö mer nu! Ha´re göttt! ;) ♥


Av Jenny - 30 mars 2012 13:05

Hallå där!

Kände för ett inlägg! ;)

Slutade tidigt idag eftersom att det e fredag!

Ikväll bli´re hoppning på Millan♥ elr Helmut♥ förmodligen!

Orkar nt skriva mer nu!

 

Av Jenny - 29 mars 2012 07:41

Titta vilket fint kollage Elisabeth gjorde till mig! <3

 

Verkligen jättejättefint<3Love U<3 


Sen kan jag passa på att säga godmorgon och att jag e med i ponnylaget!

Ska tävla Fille, om inte Millan blir kvar förståss;)

Hoppas ni får en jättebra dag!

YES! Vi slipper uppdrag idag, fast vi ska ha dubbel matte....

fast det e kul just nu för vi håller på med "bråk"

 Tack igen Elisabeth!

  <3

Av Jenny - 28 mars 2012 14:50

  till regn säger jag bara.

Väntade i ungefär 15 minuter på att gå hem utifall regnet skulle

lugna sig men icke!

Så gick hem i regnet"

Inte kul;(

Som tur var fick jag lite underhållnig av Elisabeth<3

Fast fick typ böja mig jättemycket för att cellphonen inte skulle bli blöt!

Ikväll bli´re friidrott. Höjdhopp tagga!!!


_Checka aftonblabet.se


jättekul sida!

Syns inte på bilden men bara...regn

 

 

 
Av Jenny - 27 mars 2012 19:35

     

   

   Kmr nog en till del men kan inte ladda upp fler nu! <3

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards