ponnyjenny

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 30 oktober 2011 10:55

Tjenarä!    Idag så ska jag till säva<3 och kolla på tävlingen. Jag ska ta med mig filmkameran och filma lite. Mamma kommer vara funktionär och jobba på framridningen=) Vet inte riktigt vilka som ska vara med men jag hoppas att det går bra för Säva!


Visad bild på Lisa&Lene<3

  Lycka till alla som ska vara med!=)  

Av Jenny - 27 oktober 2011 19:54

Bild kommer inom kortHISSAR det här täcket från Sporren. Så himla gulligt!    Bilden kommer inom kort

Här ovan



Okej får se om bilderna vill komma

Bild kommer inom kort

Av Jenny - 27 oktober 2011 19:41

Ja, fullt upp helt enkelt!           Idag och så var jag med Nathalie!   Vi var med varandra på rasten och då spelade vi väggen! Gud vad grymma vi ä asså!<3    Äller hon ä iallafall grym<3      Aja sen så följde hon med mig hem och vi hade skoj! Gjorde lite saker som hade med hästar och göra och så fick hon ett kollage också som jag gjorde klart i morse<3


2 bilder lånade från hennes blogg

 


Amä, de ville int evisas==((


Hej då!




NATHALIE<3<3<3<3<3<3

Av Jenny - 24 oktober 2011 07:42

Godmorgon! Ska snart iväg till skolan. Hoppas att vi inte har matte första lektionen för då går det inte att tänka. Blir ett kort inlägg för jag måste snart göra iårdning mig!


Hej då////Jenny

 

Av Jenny - 23 oktober 2011 11:23

Igår så var det hoppspecial på Mandy<3 Vi tränade svängar vilket var lite svårt med henne. Iallfall en sväng. Vi hoppade 5-kampar banan.På framhopningen så vägrade hon en gång för att jag inte red ordeentligt tror jag.  När vi hoppade banan så red vi felfritt iallafall! Är supernöjd! Orkar int eskriva så mycket nu men sen så kanske det komme rfler bilder på Elisabeth och Ronda<3

  Nä nu ska jag äta billyz pizza!


Av Jenny - 21 oktober 2011 21:56

  Har inte hunnit blogga den här veckan men såhär har min vecka varit:


Måndag: Pay and jump på bästa Mandy<333333   60, fin på framridningen! Helt underbar<3 på banan: Hoppade alla hinder utan tvekan! Dock så smet hon ut från banan när jag skulle hoppa sista hindret! Haha, Busponny!


70, hann inte rida fram så mkt men lika fin där!     På banan: Hoppade alla hinder igen utan tvekan men försökte smita ut igen men vi blev stoppade och jag hannade på halsen!    BUSPONNY       När jag åkte hem så satt jag med ett leende på läpparna<3


Tisdag: Skola. Tog stelkramps sprutan och gud vad den gjorde ont! Hade med mig mamsen och min kompis Bella! Hade tårar i ögonen när jag tog den och grät och var lite yr efter. Usch!   


Onsdag: Skola sen friidrott<3 Var int emed på hela för jag blev yr och hade ont i armen.


Torsdag: Skola. Sen var jag med Elsa och Nathalie!


Fredag: Ridning på Zvante! Faktiskt första gången jag rider honom. Han var väldigt duktig<3 Vi hade dressyr och tränade på lite olika saker!


Imorgon så är det hoppspecial!



Jag ska vara med på dressyr tävlingen i LB. Önskade Snowy och Helmut<3 Någon mer som ska vara med?


Blir en liten bild på Elisabeth och Ronda för att hon red Ronda idag<3

 


Hejdå//Jenny



Av Jenny - 20 oktober 2011 17:50

Elsa och Nathalie!


Natha

  Elsa

  Vi håller på med en sak................till en person...............


Nä, nu vi fortsätta!   Tjarå

Av Jenny - 17 oktober 2011 15:17

Hejsan! Idag så ska jag vara med på pay and jumpen! Ska hoppa Mandy i 60 och 70! Ska bli superkul!!!!

Mandy<3.      Hoppas att det går bra!  Anvancerad bildsökning

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards