ponnyjenny

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Jenny - 16 september 2011 14:43

Nu har jag pluggat klart. Snart kommer mamma och Olle hem. Jag har ju varit hemma själv från 8 imorse. Har inte hunnit titta på film så jag får göra det  någon annan gång. Runt 4 eller tidigare så sticker jag till stallet. Här är dom hästarna jag vill rida. oj nu kom mamma  Och Olle hem.


  • Fille      Jag gör avancerade bildsökningar så jag vet att det är ok att jag lånar bilderna
  • Helmut
  • Ronda
  • Bilderna är ej i årdning
  • Hej då/Jenny
Av Jenny - 16 september 2011 12:22

Så nu har jag ätit och städat mitt rum. Det såg ut som att någon hade släppt en bomb i mitt rum!  . Jag känner att jag är för pigg för att titta på film just nu så det blir datan.  Undrar vem jag får rida på ikväll eller ja i eftermiddag. Vi ska nog hoppa terräng. JIPPIE!!!!!! Happyface att jag får gå på ridningen. I helgen  så ska  jag åka till Eda. Ligger rätt så nära norge. Åker dit i morron bitti och åker hem på söndag. Lite jobbigt att åka så långt så långt på 2 dagar. Men vi ska fira morfar Bengt. Tror att han har fyllt 62.


Hittade en liten bild på Gangzter på google. Jag gjorde en avanserad sökning så skyll inte på att jag har tagit den utan tillåtelse

Väldigt gullig faktiskt=)

Av Jenny - 16 september 2011 11:01

Fick ett bra förslag av Sofie på vad man kan göra när man är hemma. Jag ska krypa ner under en filt och titta på en rolig film!    Tack Sofie för förslaget  .

Men först blir det billys. Pizza eller pannkaka. Vet inte om vi har båda! Om det finns så ska jag ta pizza!     Och för er som tycker att det kan vara svårt att skära pizza ibland, Använd fel sida på kviven så går det lite lättare. Tycker jag iaf.



Okej ni kan väl gissa om jag blev glad idag när jag åt frukost?


JAG KÄNDE SMAK IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Nä nu ska jag äta. Den röda är min favvis så jag tog en bild på den.


Hej då/Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards