ponnyjenny

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Jenny - 17 september 2011 19:15

SSitter just nu vid en norsk dator så vissa bokstæver blir lite konstiga.


Igår på ridlektionen så fick jag en till favvissss. Næmligen Snowy Dream!    Blev lite rædd nær jag fick veta att vi skulle hoppa utan att hålla i oss.  Men Snowy skøtte sig yber bra!      Gud jag ville inte att lektionen skulle ta slut. Hoppas att jag får henne næsta vecka också!   Ni som inte har ridit henne som rider på sæva borde prova henne. She is so wanderful    tog bilden från google


Just nu sitter jag hemma hos morfar. Och jag kan inte sluta tænka på Snowy!<3

Love she much<3

Jag har inte tyckt att hon har varit så specielllll, Tyckte att hon var het och envis.


Men sen nær jag fick rida henne så ændrades min uppfattning helt om henne<3


Førlåt Snowy.


Måste faktiskt sæga tack till Cissi också. Ni kan se vad jag menar på hennes blogg. Hær ær en liten førklaring:


Hon hissade mig på hennes blogg før att jag hade skrivit så många fina kommentarer (tyckte hon, Jag kommer inte ihåg vad jag har skrivit men jag litar på henne) den hær veckan. Gulligt av henne!


Så en HISStill henne! 


ne nu ska jag spela lite spel på the computer.


Hej då /Jenny




Vi ses


SNOWY <3

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards