ponnyjenny

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 28 september 2012 11:33

Tjo,Jennifer här,Jennys bästis. ;) Täbkte gästblogga lite här medans Jenny är i Rhodos. Hoppas du har det bra!♥

Jag saknar dig!♥

Men iaf,har ju gästbloggat här förut så vet inte vad jag kan blogga om.


Men visar lite bilder iaf.


     


Såg nu att Ida hade lagt upp den sista bilden fast den redigerade,så jag lägger upp orginalet eftersom det är från min kamera.


Har inte så mke mer att säga så avslutar det här inlägget med en bild på mig och Cheenis som Ida har fotat.


 



Ha det bra!♥





// Jennifer



Av Jenny - 27 september 2012 20:51

  Hej,Jennys bästis Ida här! ;) Jag tänkte gästblogga när hon är i Rhodos. Saknar henne ♥ :) Men jaja. Ni vet ju mke om mig,skrev ju ett maffigt inlägg förut om mina brännskador och så. Så vet egentligen inte vad jag ska blogga om.



  

Bild på mig & Jenny :) Ser mupp ut och ut som en dvärg på den...



 

Bild på mig,Jennifer & Jenny. Redigerad av Jennifer :)



  

Bild på vi 3,Jennifer,Jenny & jag. Haha vi tre ser faktiskt ut som muppar ;) Jag ser iaf mupp ut,för jag e så kort... haha. Alla vi ser så allvarliga ut,vrf det liksom? ♥ Elr jag ser inte allvarlig ut,dom andra gör det haha ♥



 

Slutar inlägget med en bild på mina marsvin när dom var små ♥ Teddy & Freddy ♥ :)


Kram & puss Ida ♥

Av Jenny - 23 september 2012 12:15

För jag ska till Rhodos!!!    

Så ja, ingen bloggning blire!

Nån som vill gästblogga? 

Fråga Elsa om lösenordet! :D

Hoppas ni har det bra här i kylan medans jag drar till värmen!

Många kramar!

//Jenny  


Egopics..

         

Lite sådär dålig på att le med öppen mun bara...


Ha det jättebra så hörs vi när jag kommer hem!

Får se om ni kommer se en tomat eller en brun tjej när jag kommer hem! Hahah:)

  

Av Jenny - 20 september 2012 20:14

Hej!

Dagen började med att jag vaknade, sen låg jag kvar i sängen i 20 minuter innan jag gick upp.

Sen tog jag ett steg ner för trappan, sen ett till ända tills jag kom ner!

Hela 13 trappsteg lyckades jag ta mig ner, coolt va ?

Sen tror jag att jag gick till Putte ett tag, eller jag kanske åt frukost ?

Jaja till frukosten!

Jag hällde i yoghurt i skålen, utan att spilla.

Sen tog jag försiktigt i flingor, lyckades spillfritt!

Sen hällde jag upp oboy också.

LYCKADES ÄTA HELA MIN FRUKOST UTAN ATT SPILLA!!!
Hahah fast det brukar jag klara av.

Sen gjorde jag iårdning mig...

Sen leka med Putte.

Han kan tillochmed stå på kommando!

:

Suddig bild vet...

 

Sen till skolan då! Och NU börjar jag vara seriös!

Första lektionen var det nåra som läste upp sina bokfynd.

Najsnajs, jag gör mitt imorrn!

Sen var det rast, and then uppdrag (tror jag  )

Sen lunch, fisk å potatis men också kycklinggrattäng (gratäng) ??

Gissa vad jag tog! KYCKLINGGRATÄNG ALLA DAR I VECKAN YAIO!

Efter lunchen var det rast sen klassråd, sen rast igen!

Efter det idrott.

Orientering.Blä.I byn.

Och Miranda lyckades hålla kartan åt fel håll så vi gick åt helt fel håll, i motsatt håll...

Jaja vi lyckades hitta 3 kontroller iaf!

Sen var det att gå hem och göra klart bokfyndet!

Sen kollade jag på våran fotbollsträning (har sträckt mig så får inte träna)

Och det var väl helt ok ända tills det började ösregna och hagla...'

Fast sen slutade det igen och det bara droppade lite!

Köpte även en coca coola!

Och en glass, det var rea på glassarna så dom kostade 5 kr/styck.

Köpte en daimstrut för 5 KR!!! HELT SJUKT JU!

Och nu sitter jag här i soffan och har nyss gjort klart eng-läxan!


Ha det bra!


//Jenny   

Av Jenny - 19 september 2012 15:39

Alla borde kika in den här bloggen!

 

www.jennyvarjedag.blogg.se

www.jennyvarjedag.blogg.se

www.jennyvarjedag.blogg.se

www.jennyvarjedag.blogg.se


KOLLA BLOGGEN

.

.

.

.

.

.

.

.

NUUU<3



Av Jenny - 19 september 2012 15:19


  Förlåt alla för superdålig uppdatering men men ...♥

Av Jenny - 15 september 2012 08:38

Japp! Match mot fanna snart! Har sträckt baksidan av låset så får se hur det går! :s nån kanske vill göra mig lite sur så jag spelar bättre ? Jaja får se om jag kan vara med så mycket med låret! Ha det bra! //Jenny

Av Jenny - 14 september 2012 15:45

Förlåt alla för att jag inte bloggar så mycket! Ska till Rhodos nästa vecka så nån annan får blogga då! Det har hänt lite grejor på hästfronten så nu går jag i hoppspecial på fredagar och vanlig lektion på lördagar! Fast rider igen i min gamla grupp idag först innan hsp! Hoppas alla har det bra! ? kram // Jenny
Bild som jag fotade med mobilen på kameran från tävlingen!

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards