ponnyjenny

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

HEJDÅ <3

Av Jenny - 23 februari 2013 19:00

Bloggar bara på andra bloggen. Bara. Har kommit en bit med den, bra statistik. Har fått kommentarer här på sistonde. Så säger att jag bara bloggar på


HTTP://JENNYZETTERGREN.BLOGG.SE

HTTP://JENNYZETTERGREN.BLOGG.SE

HTTP://JENNYZETTERGREN.BLOGG.SE



Det finns minnen på den här bloggen, så jag tar inte bort den. Utan jag kikar in igen och kollar lite. Har bloggat på den här i över 1 år, tråffade 2 av mina bästa vänner. Dom tog första steget och frågade om min mail mm. Och nu idag så är vi bästisar, har träffats många gånger och har fina minnen.


När jag började blogga här

   

   

 


Och nu

 

 

 

     

Lite utveckling?


Sen när jag bloggade här hade jag mina bästavänner också <3

   

Förlorat dom, saknaden är obeskrivlig <3



Såhär ser det ut nu



Ha det bra, och kolla nya bloggen

http://jennyzettergren.blogg.se



 
 
Ponnydressyr - vinn ett Amigo täcke

Ponnydressyr - vinn ett Amigo täcke

23 februari 2013 22:38

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek?
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

http://ponnydressyr.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 november 2012 18:10

Jag uppdaterar mest på http://jennyzettergren.blogg.se . Känns som att det är bättre där, lägger upp filmer och inlägg där. Händer ibland att jag bloggar här med! ?...

Av Jenny - 23 november 2012 13:38

Förlååååååt, men har inte orkat :p. '   Kolla http:/jennyzettergren.blogg.se   ...

Av Jenny - 13 november 2012 08:35

Håller på med en sak i skolan så måste få upp bilden till skolans dator på nåt sätt så laddar upp den här! (Y)...

Av Jenny - 11 november 2012 07:38

På Fille ponnyn! Old pic

Av Jenny - 8 november 2012 19:01

Hello! Today we hade uttagning to vi i femman in tha school. Det gick sådär. I don't know vad vi fick för resultat but we får veta det någon dag! Nej nu ska jag prata ordentligt.   Idag var det uttagning till "Vi i femman". Det var både svå...

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Skapa flashcards