ponnyjenny

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Jenny - 15 september 2011 18:02

Guuuuuuuuuuuud vad tråkigt jag har=( Jag ser hur grannarna är ute och leker och cyklar. Vill vara med men tga att jag är såååååå förkyld så får jag  inte vara ute. Jag och mamma gick en prommiss i skogen me ndet är ju inte att leka och ha kul. Har pluggat i ca en timme idag. Kändes som evigheter. Någon som har nåt tips på vad man kan göra när man är sjuk och hemma själv????vad uttråkad jag blir.

Ellen och Gangzter<3

 

Elsa och Quattro<3

  Jag och Merlin<3

  Hindret är ca 77 cm.   Hehj dhå /Jenny

Av Jenny - 15 september 2011 14:29

Jag har gjort en sak till Ellen Elisabeth och Matilda också. Ska göra en till Nathalie också om jag hinner idag. Nä nu ska jag göra LÄXA=(    Buhu jag orkar inte  tummen ner för läxan.


   Hej då! /Jenny


Kan inte Elsa uppdatera lite mer???????    Det är jobbigt att blogga ensam när man vet att det finns en till bloggare!    Ses

Av Jenny - 15 september 2011 10:17

Gäsp! Jag är trött. Gjorde nyss lite skolarbete som jag fick hem idag.  . Okej alla som brukar "sms´a med mig, Jag kommer inte att svara på sms´en för jag har inte gratis sms längre och jag har inte så mycket pengar kvar    för jag har skickat så mycket mms när jag hade gratis sms.  Aja nu ska jag .........





Jag vet inte vad jag ska göra=(. Jag måste iaf gå på ridningen imorrn för annars blir jag galen!!!!!


Hej då   /Jänsan. (Jenny, Jensan; Jennan)   Haha ja jag har 2 smeknamn.


     Nu ska jag gå ut en sväng och få lite friskluft!  

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards