ponnyjenny

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Jenny - 14 september 2011 17:03

Nu ska jag berätta en liten hemlis. Det där inlägget som heter Regn! Det var inte jag som skrev det. Det var Älsa Pälsa! Men alla saker stämmer ju. Förutom en sak. Och det är att jag är en sån som gillar mina vänner.  FEL!  Jag hatar mina vänner..........Näe bara skoja, Men det är fortfarande fel att jag gillar mina vänner. Jag gillar dom inte,


JAG ÄLSKAR DOM!!!!!!!!!!!!!!!    



Och Elsa gillar mitt hår, Eller rättare sagt Älskar det.



Här är en bild på Gangzters man från sista dagen på lägret.


  Gulligt va?      

Här är en bild på hans svans också       Hej då /Jenny

Av Jenny - 14 september 2011 14:24

Hej alla läsare.     Kan alla ni som läser min blogg skicka en kommentar så jag vet ungefär hur många som läser den. ?????  Det skulle vara jättesnällt.   Det behöver bara stå erat namn och  eran blogg om ni har nån.


Tack på förhand!!!!

Av Jenny - 14 september 2011 14:08

Kan någon svara på det???????


Varför började jag på ett inlägg?  Jag vet ju inte vad jag ska skriva=( Okej jag är fortfarande förkyld     bu för det.   okej här komer lite bilder:


Orkar inte ladda upp hela bildbomben nu men här är iallafall lite bilder från den


            Hej då / Jenny.    Avslutar inlägget för att jag inte vet vad jag ska skriva!   haha  

Av Jenny - 14 september 2011 12:46

Nu är frågestunden slut.   Jag fick 2 frågor. Båda var från Bästa Nathalie!

Frågorna var:


Fråga 1.   Är det kul att ha blogg?             Svar: Ja det är det Sen frågade jag henne om det är kul att har facebook.


Fråga 2. Gillar du dig sjävl?                 Svar: Ja det gör jag väl. Oftast iallafall.



Här är en gullig bild på Nathalie:

  Ni får självklart fortsätta ställa frågor ändå!


/Jenny                                  Hej Då  ses 

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards