ponnyjenny

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Jenny - 19 september 2011 19:29

Tjao!   Vet inte vad jag ska skriva men

liten tävlings lista

 

Namn: Jenny Zettergren

 

Tävlings gren: Hoppning och kanske lite terräng

 

Ponny: ?????vet inte

 

Tävlings färg: ????i dont no

 

Höjd: Från 60 och uppåt kanske

 

 

Någon som har några fler förslag?   hittade en liten gullig bild på Nelly på google.


 

 

Hej Då!<3

 

 

 

 

 

Av Jenny - 19 september 2011 16:25

Okej jag hann faktiskt inte blogga igår. Men nu är jag hemma igen och kan göra ordentliga ö och ä. Annars blev det det typ ett O med ett sné streck över och ett ae typ. Haha!    Idag blir det ingen fotbolls träning för att jag är så förkyld fortfarande. Det gör inget för planen är ändå avstängd för att det är så blött.


Nelly, Fin på alla bilder.        Alltid bäst!, alltid älskad!<3

  Nä nu ska jag göra nåt annat


Hej Svejs


/Jenny

Av Jenny - 19 september 2011 16:25

Okej jag hann faktiskt inte blogga igår. Men nu är jag hemma igen och kan göra ordentliga ö och ä. Annars blev det det typ ett O med ett sné streck över och ett ae typ. Haha!    Idag blir det ingen fotbolls träning för att jag är så förkyld fortfarande. Det gör inget för planen är ändå avstängd för att det är så blött.


Nelly, Fin på alla bilder.        Alltid bäst!, alltid älskad!<3

  Nä nu ska jag göra nåt annat


Hej Svejs


/Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards