ponnyjenny

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Jenny - 27 september 2011 15:53

Hann inte blogga i helgen men iaf. I lördags så var det hoppspecial. Fick Schamilia! Jättepigg och frammåt! Hoppade ca. 70cm bana. Supernöjd. Dock så ramlade Ellen av Helmut för att han blev rädd frö nåt på läktaren, tror att det var mamma! haha. Det gick bra iallafall.


På matchen gick det superbra!  Sist vi spelade mot dom så förlorade vi ju en nu vann vi med 7-0!!!!  Super nöjd verkligen. Gjorde 2 mål.  .


Nu har Elsa och Nathalie gjort en egen blogg som heter

www.ponnykrull.blogg.se. En i deras klass hjälpte dom med den och den blev jättefin!!!


   Nu ska jag ut och hoppa lite studsmatta!   Har hängt två grimmskaft på 2 stolpar och knutit ett hopprep så att det blir ett hinder. Har hoppat 1,80 med lite hjälp av en kompis. Så himla kul! Testa hemma om ni har en studsmatta med nät, 2 grimmskaft och ett hopprep utan såna man håller i eller bara ett vanligt rep. Jag lovar, det är jättekul!

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards