ponnyjenny

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Jenny - 21 mars 2012 20:01

Nu ska nu få veta en ganska rolig sak so hände igår!

Kanske inte så kul för Villemo men vi andra skrattade!(Villemo med)


Det finns en bro nära där jag bor och där var jag, Villemo och boysen igår en stund!

Villemo var galen och gick armgång över vttnet och höll i bron, första gången gick det bra!¨

Men andra gången mindre bra.......HAHAXD

Hon ramlade i vattnet!!!!!

Vattnet var inte så ljupt men det var geggigt på botten och massa sjö-gräs!

Hon Hade vita byxor dessutom, hon blev lerig och blöt ända upp till låren!!!

Gud vad vi garvade asså!

Sen försökte hon en gång till(galning) men klarade det.

Sen gick hon tillbaka och då stanpade killarna på bryggan och......

hon ramlade i igen!

HAHA!!!! Ännu mera az-garv!

Sen gick vi somsagt runt och chillade ba!


Idag var jag först hemma hos Villemo, sen åkte jag hem och var ute med Putte<3

Det tkte han var kul!

Sen var det friidrott och det gick bra!


 

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards