ponnyjenny

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Jenny - 9 mars 2012 21:25

Ridningen idag gick jättebra!


Första lektionen fick jag Helmut<3

Andra Schamilia<3

Vem läste mina tankar???

Fick dom jag ville ha<333


Helmut:


Tränade på skänkelvikningar.

Han var lite seg i början

och ville inte lyssna riktigt

men det blev bara bättre

och bättre!

Han försökte smita ifrån

arbetet några gånger

men han var jättefin

när han väl arbetade

ordentligt!

Nöjd med lektionen!


Schamilia:


Var pigg redan från början!

Cissi red Vicky och Vicky var på

bus-humör!

Millan smittades lite

och bockade en gång

och hon blev lite stirrig,

jag fick galoppera några varv

och hoppa sist av alla

och då gick det bra men

gud vad det gick fort asså!

Sen när vi hoppade bana så

hade hon lugnat sig lite

men gud vilka språng!

Stora och mjuka!

Blev NÖJD med den lektionen med!


Bild på ponnysarna<3

    

 

Av Jenny - 9 mars 2012 15:36

Yepp! Som rubriken säger. Först ska jag rida i min grupp och sen i första hoppspecialen! Får se vem jag får. Det var ju hoppning förra fredagen så det e byte idag! ♥ Vill ha Millan♥♥♥ någon lektion iaf, antingen idag eller imorrn!

Ha en fortsatt aewsome dag!


Olle (som har feber igen) sitter och säger att jag är ful. Fast det kanske stämmer...?    ;)

 

  

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards