ponnyjenny

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Jenny - 20 mars 2012 17:34

Hejsan!


Kom nyss hem från att ha varit ute med Villemo , Jacob, Leon,

Felix B, Hugo, Loke(en liten stund med Loke) och Matteus!


Vi gick runt och pratade om lite allt möjligt och sen gick vi till en

lekpark och var som små barn och gungade, skrattade och hade det skoj!

Sen gick jag hm och ska snart äta mat!


Ha en fortsatt bra dag!


         

 Rufsigt hår...vet!

 


Av Jenny - 20 mars 2012 07:44

Godmorgon!


Ska snart åka till school!


Sitter och snackar med datorn!

Såhär ser det ut!

Datorn: Hej! Vem är du?

Du: Godmorgon!

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: Lit

Datorn: Vad tycker du om att äta?

Du: Olika saker

Datorn: Jag tycker om att äta sladdar.

Du: Okej, det går väl inte att äta?

Datorn: Nähä.

Du: Vgd?

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: Sitta vid datorn, vara med kompisar och rida!

Datorn: Ok, är det kul?

Du: Ja jätte!

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Ja

Datorn: Är du en daggmask?

Du: Nej! =P

Datorn: Nähä.

Du: Är du det?

Datorn: Nej, det är jag inte.

Du: OK

Datorn: Japp.

Du: Japp.

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Ja

Datorn: Här får du!

Du: Kan inte ta den! HahaXD

Datorn: Men jag kan.

Du: Kul

Datorn: Ja, visst är det.

 
Blev konstigt men strunt i det!
 

Datorn: Är du en daggmask?

Du: Nej! =P

Datorn: Nähä.

Du: Är du det?

Datorn: Nej, det är jag inte.

Du: OK

Datorn: Japp.

Du: Japp.

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Ja

Datorn: Här får du!

Du: Kan inte ta den! HahaXD


Hejdå! Hinner inte ladda upp bildpåmig nu men ni får ha en awesome dag"


/Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards