ponnyjenny

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Lite om mig - gästbloggar'n Ida ( skriver om mina brännskador)

Av Jenny - 17 juli 2012 20:57

Tänkte skriva ett litet långt inlägg om mig här...My story om man säger så :)


Jag heter fullständigt Ida Martina Bergkvist,bor ute på landet och trivs bra. My dad har byggt huset och det är väldigt fint. Just nu gör min farfar & pappa om mitt rum,ska få ett sprillans nytt rum. Jag har som sagt 2 marsvin,och även 3 katter. Marsvinen är helt&hållet mina,och 1 katt är min.. Dom heter Tarzan,Sindy & Rambo,Sindy är min då. ♥. Jag går på Ramsta Skola,trivs sisådär. Men detta år jag gått har jag haft riktigt bra lärare o bra klass. Det bästa jag vet är såklart mina underbara vänner som betyder allt,och alla underbara hästar på Säva. Jag längtar att sitta på häst ryggen.


Jag har egentligen gått igenom 1 sak i mitt liv som varit "svårt",men det är svårt nu att leva med det..

Det är inget som gör ont elr så,men jag tkr det är jättefult o hatar det. Jag brukar ibland pilla på det så jag börjar blöda. Min kompis Kajsa säger att det ser läskigt ut och det får mig bara att se mig själv som ful.. Men alla mina kompisar stöttar mig iaf och det är jag jävligt glad för! Älskar eerr! ♥ Och dig Jenny,drf ska du få veta vad som hänt nu.


Jag var 2 år när det hände,så jag har haft det ganska länge. Jag var som sagt 2 år,och hade min älskade snuttefilt med mig. Jag sprang runt i mitt hus och viftade med den. Jag sprang in i köket,vet int vrf (asså var 2 år?!) och viftade med den. På typ köksbänken stod den en skitvarm kopp med vatten,te,ingen aning. Jag viftade med snuttefilten,och fick ner koppen.. Det var inte med mening,jag såg inte att den stod där. Den välte,över mig,över axlarna och på magen. Fick åka in till akuten med bil och fick typ nå bandage på magen o axlarna. Vet int hur länge jag fick ligga med typ 2 veckor nått sånt. Det syns bara lite längs nere på magen,men axlarna är värst. Om ni känner mig och inte har sett det så är det okej att fråga om ni får se det,jag blir inte ledsen elr ngt. Jag skriver detta för att ni ska veta vad som hänt,jag hatar när alla frågar så det känns bra att Jenny vet vad som hänt om hon nu läser det här. Och Elsa & Nathalie kanske oxå.

Men ska sluta nu,ni får ha det bra! Om ni vill prata med mig,messa mig på kik elr skype,elr gmail.

Kik:IdaZvante

Skype:Gangzteridis

gmail:Ida Bergkvist tror jag?! :)

  Lägger upp en sprillans ny bild! Only for you! //Ida


www.idislove.bloggplatsen.se my life

 
 
Kajsa

Kajsa

21 juli 2012 17:34

Fin bild :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se

Jenny

28 juli 2012 16:05

Ja, visste hon fin! ? //Jenny :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 23 februari 2013 19:00

Bloggar bara på andra bloggen. Bara. Har kommit en bit med den, bra statistik. Har fått kommentarer här på sistonde. Så säger att jag bara bloggar på   HTTP://JENNYZETTERGREN.BLOGG.SE HTTP://JENNYZETTERGREN.BLOGG.SE HTTP://JENNYZETTERGREN.BLO...

Av Jenny - 29 november 2012 18:10

Jag uppdaterar mest på http://jennyzettergren.blogg.se . Känns som att det är bättre där, lägger upp filmer och inlägg där. Händer ibland att jag bloggar här med! ?...

Av Jenny - 23 november 2012 13:38

Förlååååååt, men har inte orkat :p. '   Kolla http:/jennyzettergren.blogg.se   ...

Av Jenny - 13 november 2012 08:35

Håller på med en sak i skolan så måste få upp bilden till skolans dator på nåt sätt så laddar upp den här! (Y)...

Av Jenny - 11 november 2012 07:38

På Fille ponnyn! Old pic

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards