ponnyjenny

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Jenny - 16 juli 2012 19:10

Tjeeena! Är en till gästbloggare här hos lilla ponnyjenny! Jag heter Ida,och är en av Jennys alla bästisar :D Jag & Wilma ska tydligen gästblogga här,roligt! Jag gästbloggar även på Jennifers blogg,då hon är i Huddik. Så jag måste uppdatera på sammanlagt 4 bloggar just nu! Haha! :D (min,ponnyjenny,lowegirl & awesomebff) Men jag är iaf en 12-åring tjej som går på Ramsta skola och rider. Jag rider en gång i veckan på Säva,och ska gå på ridläger i "sommar" , ridlägren har redan varit men jag går på ett "special ridläger" men bara såna från min ridgrupp. Men IAF! , jag har 2 marsvin & 2 bröder. En lillebror Anton & storebror Hampus. Nu vet jag inte så mke mer så ni får en bild mig,då!

 Nyy bild! :D Men jag ska försöka uppdatera här när jag kan! :D :) ;) Så hoppas jag att ni fortsätter kolla hennes blogg fast inte HON uppdaterar! Utan vi andra ;D  Ni får ha det awesome då! :) //Ida

Hej

Av Jenny - 16 juli 2012 11:53

Hej!

Som ni kanske vet är Jenny oss sin Farmor och Farfar

eller så var det mormor och morfar,kommer inte ihåg.

Men i allafall ska jag gäst blogga här


Om mig


Jag heter Wilma och går i samma klass som Jenny.

Jag har en egen blogg som heter http://Wilma.blogg.se

Ni kan gärna gå in där om ni vill


Nu här på Jennys blogg kommer jag bara göra något inlägg om dan bara för att hon inte

ska tappa läsare.  


Så att ni vet kommer jag inte godkänna kommentarerna för jag tänkte att Jenny vill läsa igenom

dom själv   


Jag hoppas ni stannar kvar här i veckan för Jennys skull  


Wilma



Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards