ponnyjenny

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Jenny - 20 juli 2012 12:12

  Video:


 




Text:

Vera:

Är du ihop med ngn? Nej jag är inte ihop med nån :I

Har du egen ponny? Nej :´(

Vilken ridklubb har du eller rider du på? Jag rider på Säva ridcenterv (Säfva ridklubb)

Vad fick dig att börja blogga? Många andra gjorde det och då ville jag också testa! Önskar dock att jag började på blogg.se istället!

Vilken e din favo mat? Vet inte, finns mkt smarrigt men grillat kött!

Vad fick dig att börja rida? Vi var på nåt ställe där det fanns ponnyridning och jag red, jag tyckte det var jättekul och en dag hittade mamma en annons på Ica om en ridskola som heter Börjadals! Mamma ringde dit och kollade om jag kunde börja där eller om jag var för liten, de tyckte det inte så jag började där!

Har du ngra syskon? Ja, en lillebror (Olle snart 7 år) och två halvstorasystrar (Linda 20 år) (Malin 23 år?)

Har du facebook? Nixpix! :(

Har du instagram? Ja det har jag! Jenny_Zettergren

Har du skype? Yess! jenny.zettergren


Jennifer:

Vad är det högsta du har hoppat? 90 cm

Kan du beskriva alla dina avramlingar`? Nej, har ramlat av 19 ggr så kommer inte ihåg alla! Men kan beskriva mina senaste + en jag kommer ihåg väldigt bra och nog aldrig kommer glömma...:I

Vilken är din största dröm? (den glömde jag svara på i v-loggen!) Jadu bo på en gård med massa hästar!

Vem är din förebild? Vet inte, känns som att Elin&Kristin är ganska bra förebilder för de rider så bra och de har utvecklat hästar på ett bra sätt! Elin har ju tex gjort Pepsi till den ponny han är idag! Helt otroligt! :O

Vad är dina rädslor inom ridningen? De börjar försvinna nu men förklarar dom sen när jag förklarar avramlingarna...


Ida:

Vrf ville du starta blogg? Läs högre upp!

Hur fick du Putte? Fick honom i julklapp för 2 år sen!

Har ni ngt mer djur än Putte? Nej:(

Vilken är din favoritblogg utom idislove ponnykrull bestponyfriends lowegirl och youandmetogether? Storochlitenhast.blogg.se andreab.blogg.se jossanamigo.blogg.se sofiehaagensen.blogg.se nellieberntsson.se ponnysanning.se fjuarna.blogg.se har säkert glömt ngn!

Favodjur förutom häst? Häst, hund, kanin, katt! Typ:)

Vrf började du rida? Se högre upp!<3

Vad är din största dröm? Se högre upp!


Elsa:

This or that?

Pizza/hamburgare

Chips/Godis

Mjölk/vatten
Dator/tv
Vinter/sommar
Inne/ute
Utsläppt/uppsatt (hår)
 Vad skulle du göra om du fick 10 000 kr? Spara, bli fodervärd eller spara till egen häst!
 Hur högt har du hoppat med shettis? 65-70 cm!


Det var alla! :-)

Fortsätt ställa frågor, de e inte slut på frågestunden!<3




Blev lite konstigt med videon men var tvungen att klippa den för den var för lång =P

Av Jenny - 20 juli 2012 12:11


 

Av Jenny - 20 juli 2012 11:26

Nähä! Då kommer mamma och pappa och säger att vi ska åka!!!    Aja, ska klippa mig idag hos frisören, ska dit nu! Hur ska jag göra??? Funderar på att klippa lite på luggen lite snett men ändå inte som snelugg, vågar inte göra ngt snälla hjälp mig!!!! Såhär ser jag ut nu lite random!

Astrött, nyduschad, inte vaken! =P

 

HUR SKA JAG KLIPPA MIG??????????????????????????????????????????!!!!!!!!


Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards