ponnyjenny

Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Jenny - 6 oktober 2011 19:58

Hinner inte blogga så mycket men det kommer inlägg när jag har tid.


Är inne i en sakna Nelly period nu.


Saknar dig Nelly, tänker på dig varje dag.


HOPPAS ATT DU HAR DET BRA 


Älskar dig tjejen! 

Av Jenny - 5 oktober 2011 20:22

  Vill bara säga ett stort tack till Jossan för denna underbart fina bild 

   Det är den sista, en av dom bästa och en av mina favoritbilder.

                        Tack så himla mycket för alla fina tävlingsbilder jag fick av dig<3


NELLY I MISS YOU.


I LOVE YOU 4EVER.


YOU WILL ALWAYS HAVE  A PLACE IN MY HART!


I LOVE YOU.  


JA DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR MYCKET JAG SAKNAR HENNE    SE FIML HÄR FRÅN DEN TÄVLINGEN    


jAG GLÖMMER DIG ALLDRIG NELLY


I PROMISE!


OCH ETT TILL TACK TILL DIG JOSSAN

Av Jenny - 5 oktober 2011 19:59

Har varit lite loj uppdatering men har helt enkelt inte haft tid. Idag så var det skola. Slutade 10 minuter tidigare, alltså 14:10. Nu ska jag kolla mailen. Ska kolla om jag har fått nåt mail från Bästa Linnea!!! Saknar henne jättemycket även fast jag var med henne i lördags. '


Åh länktar tillbaka till sommaren och värmen.

    Inte bästa bilden här åvanför men.



Av Jenny - 4 oktober 2011 22:30

Gud vad trött jag är. ``Gäsp```. Idag så var jag i skolan. Var väl kul. Var till skolsköterskan och kollade lite saker. Lite skojigt var det! Imorgon i skolan så ska jag ha en peruk på mig. Den är brun och så är det ganska kort hår på den. Ska lura alla andra! HAHA .  Nu ska jag läsa lite andra bloggisar. Hejsvejs!   

Av Jenny - 2 oktober 2011 17:53

Gick inte så bra på fotbollscupen idag. Första matchen så vann vi med 2-1, Andra förlorade vi med 2-0 och tredje matchen så förlorade vi med 1-0 så vi gick inte till semifinal. Nä nu ska jag göra Månresan. Ligger i mitten av listan men måste komma uppåt. Uppdaterar mer sen kanske.


Lekte lite med 2 bilder för några dar sen. Så här blev de:


    Hagby<3


Tjao!

Av Jenny - 1 oktober 2011 10:59

Har blivit lite dålig uppdatering men det har varit fullt upp. Igår så var det ridning. Fick underbaraste Snowy igen=). Halva lektionen så gick hon nästan på tygeln men så fort jag rörde lite på handen så slängde hon upp huvudet och ökade lite. Sen släppte det nästan helt. Vi tränade serpentinbågar och hon ställde, böjde och rakriktade. Duktig tjej det där. Hon var väldigt pigg i galoppen men i skritten och traven så gick hon att bromsa. Tur att det fanns så många stoppklossar. Åkte hem med ett leende på läpparna. Eller åkte hem gjorde jag inte, Jag åkte till icamaxi och handlade och åt på mc donalds. Gott! När Olle (min lilerbror) och jag stog vid tuggummi grejsen och han skulle köpa en slaimgrej så kommer en tonåring, vuxen kille och ger oss en enkrona och säger varsågod och sen sticker han där ifrån. Haha  . Det är faktiskt sant.

Nä nu ska jag läsa andra bloggar!

   Hej då!     ps maskros blad var inge gott!

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards