ponnyjenny

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Jenny - 7 oktober 2011 20:20

Det var inte hoppning idag utan vi red ut istället=). Först skulle jag rida på Snowy men kände inte för att rida ut på henne då det var lite stojiga hästar med. Så jag fick rida en ny favoritshettis som heter POLO! Han var såå snäll o go! Lollo sa att jag får hoppa honom nästa vecka! HAPPYFACE!!!!!!!!!!  Taggar till hoppspecialen nästa vecka. Hoppas att jag får rida på nån rolig ponny. Alla är roliga men en som jag inte har ridit så mycket eller nåt.


Lite saker ni inte visste om mig (tror jag)


  • Sen jag fick reda på terrorattacken så har jag varit rädd för flygplan.  

  • Jag har a
  • aldrig åkt flygplan

  • Jag är bäst i hela familjen på racer buzz. (då tävlar man i bilkörning, båtrace och flygplans åkning.

  • Jag har en hamster som är 2 och ett halvt år och 2 månader.

  • Jag är snabbast i klassen   

Om ni vill veta mer är det bara att säga till, och föressten så kom jag på en till sak:


Jag är längst i klassen.


Hej då och ha det bra!

Av Jenny - 7 oktober 2011 15:04

för att jag hade namnsdag igår!  


Taggar till ridningen idag. Det är hoppning!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas på Snowy.  Skriver kanske mer ikväll. På söndag så ska vi åka och kolla på ett jättefint hus! Inte för att vi ska flytta men. Det är verkligen jättefint, stall med 3 boxar och pool. Gäststuga också! Gud vad jag vill bo där asså!  En tummen upp för det huset. Vi ska inte flytta dit för att det inte finns nåra grannar.   


Nä nu ska jag göra nåt annat


HEJ SVEJS!

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards