ponnyjenny

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Jenny - 30 augusti 2011 20:06

Av Jenny - 30 augusti 2011 19:43

Hej! Jag heter Elsa och är en av Jennys bästisar  Jag rider på Säva Ridcenter precis som Jenny! Indra och Lucky var mina två favoriter kommer alltid att vara det men båta två är sålda. Cheenis finns iallafall här! hade henne på ridläger<3Ni har säkert sett mig på foton som Jenny har lagt upp här.



Av Jenny - 30 augusti 2011 19:37

Hej!  Min kompis Elsa kanske kommer att blogga här ibland. Jag lärde henne nyss hur man gjorde  (tror jag haha)     Så här ser hon ju ut:


           Visste inte att jag hade så chnygga vänner.   Haha bara skoja lite

  Haha snygg hon ä    


She and Cheenis

  Näe nu ska jag göra fler inlägg så ni får nåt att läsa om!  Chao!

Av Jenny - 30 augusti 2011 16:52

Vad innebär det att följa varandra via blogglovin?    Haha jag har inte tagit reda på så mycket men men.    Jag har nämligen fått en fråga av en tjej som frågade om vi skulle följa varandra via blogglovin. Idag så har jag varit i skolan. Det var inte så jättekul idag. Men lite roligt var det iallafall.     Just nu såär min halvstorasyster här. Jag kommer inte ihåg vad hennes blogg hetre men hon heter iaf Linda  

Just nu har jag inte så stor blogglust men det kanske kommer mer ikväll!    



Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards