ponnyjenny

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Jenny - 18 augusti 2011 20:08

Hej!     Nu passar jag på att ha en liten frågestund.      Jag ska se hur många frågor jag får.   Jag kommer att berätta när det är 5 dagar kvar av frågestunden.      SÅ FRÅGA PÅ!!!!!!!!<3      Haha nu kommer det 3 smileysar



  






  





  










Jag kommer nog att blogga rätt mycket i morgon också men nu ska jag kolla hur många som har besökt min blogg idag!






Av Jenny - 18 augusti 2011 19:56

Elsa ville att jag skulle blogga mera så jag frå väl göra det då. Just nu så är klockan runt 20.   Jag kommer att vara hemma från skolan imorgon också. Om jag mår bra i morgon så kommer jag att gå på ridningen på kvällen. JIPPIE!!!<3       Haah jag förstorade smilysen.   Jag åt nyss en glass så jag tyckte att den här smylisen passade<3

  


 





Så nu ska jag sms´a Elsa och berätta att jag har gjort ett inlägg.




Hej då!




Av Jenny - 18 augusti 2011 18:04

Jag glömde berätta att mamma har namnsdag idag!    Om ni undrar så heter hon Lena!


Här är en liten bild på mamma!


 


Av Jenny - 18 augusti 2011 17:32

Jag orkade inte göra klart bildbomben så den kommer när den kommer 

   <3             Här kommer iaf lite bilder på Merlin och jag. Merlin är nu såld från säva och jag saknar honom.<<<<<<<3333333333333  


    

    Okej bara 3 st men strunt i det.      

Av Jenny - 18 augusti 2011 10:26

Nej jag stavade Startfälttävlan fel. Det stavas ju Startfälttävlan inte Startfälttävland.


Aja strunt i det.  



Det här var ett kort inlägg så jag lägger till en bild på Elsa och Cheenis från ridlägret.


  Hon kom delad 1.a tillsammans med Mathilda och Peter.

Här är en liten gullig bild på Peter.

  

Nu måste jag fixa åt mina djur.  Hej då! <3

Av Jenny - 18 augusti 2011 09:46

Hej igår var jag på friidrott.  Jag stötte lite kula och hoppade längd.  Stötte runt 6 meter.     Jag hade så himla ont i huvudet. Andra gången jag har det i hela mitt liv ooh.     Jag hade lite ont i magen också.  Idag är jag hemma från skolan men jag har ingen feber som jag tydligen hade i går.  typ 38,7 grader men idag har jag ingen feber alls.  Jag tror att det kan bero på att jag behövde sova.         På friidrotten så hoppade jag 3,65 cm i längd.  Sen var jag inte med längre utan tittade på.     Nu ska jag göra klart bildbomben.   Man kan säga att det är skönt att va hemma från skolan när man är trött.   


/ Jenny Z          Hej då!   

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards