ponnyjenny

Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny - 10 februari 2012 16:47

Ska jag locka håret tills ikväll eller inte?

Pleace help me!



 


 

 

Av Jenny - 10 februari 2012 07:41

Hej bloggeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!


Jag ska snart till skolan, Olle har feber och får stanna hemma idag.

Ikväll är det disco hos en kompis!

Hinner inte skriva mer nu.


Hej så länge!

 

Av Jenny - 9 februari 2012 15:05

Haj haj!  


Idag var det en helt vanlig skoldag! Vi åkte skridskor på gympan. Mina tår var IS kalla! Brr. Men sen blev det bättre när jag hade värmt mig i kapprummet en stund.


Fotade lite bilder som jag bjuder på!

 


Och den andra...

 



 

Av Jenny - 6 februari 2012 19:26

First it was the school of course. We had some different things, some were funny and less funny! Then I was a moment of leisure club and there it was Sportis. Then I went home and I have done some homework, coffee and read my horse!

My day was fun!


På svenska:

Först så var det skola såklart. Vi hade lite olika saker, vissa var roliga och andra mindre roliga! Sen så var jag en stund på fritidsklubben och där var det sportis. Sen åkte jag hem och jag har gjort lite läxa, fikat och läst min häst!



Min dag var rolig!


 

Av Jenny - 5 februari 2012 12:11

HOPPAS NI SER!!!! ..............eller inte.........hehe, okey! Jag bjuder!

 

Av Jenny - 5 februari 2012 10:51

Glömde skriva för igår vad jag gjorde! Min moster, mormor, Janne, Magnus, Hampus och lille Ville kom! Moster, Magnus, Hampus och Ville sov över!


Idag ska vi åka skridskor och ikväll är det fotbollsträning!


Ni missar väl inte ponnyakuten ikväll!?

!!!!!!!!!!


Ha det gytt!


 

Av Jenny - 4 februari 2012 09:54

Igår så var det ridning på Mandy! Vi hoppade=)

Ungefär såhär såg banan ut!

  Aja, blev typ konstigt! 


Mandy skötte sig iaf super men det blev lite flängigt sista varvet.


 

Av Jenny - 2 februari 2012 20:51

Glogster.com



Ses


//Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards