ponnyjenny

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny - 3 januari 2012 09:32

Jag blir galen! När jag "äntligen" Lyckas ladda upp en header så blir den miniliten. Ska fråga varför man inte får den normal.

//Jenny

Av Jenny - 3 januari 2012 08:58

Glömde vizzt lägga upp en bild igår, på mig och någonting....Svara i en kommentar!!!!!


  

Ser ni?

Av Jenny - 2 januari 2012 17:53

Jag, Ellen och Elsa!

 

  

Älskar bilden högst upp till höger i hörnet!  

  

Orden stämmer!!!

  

 

  

Ellen the hair-babiana=D

  

Elsa: - Jag ser muppad ut

 

Jag: -Du ser normal ut)P

 

Elsa: -J Jag ser ju inte ut så annars...

 

Jag: - Nä, du ser värre ut annars.....

 

Haha, forever

  

Me and Ellen Pellen

  

We together

 

Visste ni att Ellen och Elsa är syskon? Och att jag och Ellen bara går i 2,an och att Elsa fyller 40 i år!

 

 

Haha, bara skoja!!! 

 

 

Oj då, att dom är syskon är sant!

 

 Vitsar:

 

En dag så sa:

 

Jag: Jag är rädd för att bli hittad i kurragömma

 

Elsa: Varför då?

 

Ellen: Man hittar dig ju ändå aldrig

 

Jag: Det kanske inte är så konstigt för jag gömmer mig i krukor för att slippa vara med...

 

Idag när jag kom till Elsa och Ellen:

 

Elsa:(hon sjunger) -Jag och mina monster kaaaaaan....jag och mina monster kaaaaaaaaaaaaaaaaan......

 

Jag:- Eeeeh, vaa?!

 

Ellen: - Det är ett tv program som hon såg i morse...

 

Jag: -Ett tv program som heter: Jag och mina monster kaaaaaan...?

 

Elsa: -Näe det heter bara: JAG OCH MINA MONSTER..........jag är förääääääääälskad i ett grönt monster....

 

Jag: - Vill du gifta dig med mig....eh, med monstret menar jag...eh..eh

 

Elsa: - Eh, Jenny, är det ngt fel på dig eller...? Jag bara älskar hans röst..........

 

Jag: - Har du röstat på det?.............

 

Elsa: ........gröna monstret e rolig.............förresten........mobbamig inte.........

 

Jag: - Du e ju knäpp!   Nu äter vi lunch!!! PUNKT......

 

 

 

 

Av Jenny - 2 januari 2012 10:12

Snart sticker jag till Ellen och Elsa"! Ska ta med mig lunch dit så det blir en heldag med kompisarna!!!  Sitter och vänta på att håret ska torka och sen så får jag "gå" i rengnet. Varför kan det inte snöa istället!?


Snö snö kom nu hit, Haha, Bort med dumma regnet  



Hej svejs!!!!


//Jenny


Bild tagen nu!

Slarvigt urklippt=P

 





YES! Mamma sa nyss arr hon kunde skjutsa ner mig!!!


Tack mamsen!=)


Av Jenny - 1 januari 2012 10:35


Hej! I fredags så var jag på dressyrtävling! Jag skulle ha haft Snowy men hon var hostig, så jag fick Robin Hood!  Jag har aldrig ridit honom förut men det gick jättebra!


Lc: Var jättefin och lyssnade på hjälperna (dock glömde jag halten) Men det gick bra ändå! Slutade på 59,3 % vilket ledde till en förstaplats!



Lb: Han var fin men lite trött, stannade och bajsade en gång" och ville inte fatta galopp en gång men vi slutade på 51,4 % och kom på andraplats.



Jag är jättenöjd!



Igår så firade vi nyår (som nästan alla gör). Kollade på lite fyvekrerier och gosade med mormors katter, eftersom att vi var där, (jag är där nu också), Ha en bra fortsättning!!!




//Jenny

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards