ponnyjenny

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny - 23 december 2011 09:56

Ikväll så är det sista gången på ridningen=) Vi ska ha maskeradhoppning!!!  Det kommer bli jättekul!   Jag ska antingen vara tingeling, eller tärna=)  Vad tycker ni att jag ska va? Vad ska ni va? (som rider i min grupp)


Ses '

jenny

//


  Stina<3

Av Jenny - 22 december 2011 20:56

Redigerade en bild på mig i pizap och såhär blev resultatet


 


Tillåtet att skratta! XD

Av Jenny - 21 december 2011 17:56

Guud vad skönt det ska bli med jul lov!


Vad ska ni göra på jul lovet?  Ska ni fira jul hemma?  Vad önskar ni er?   Jag ska kanske träffa Jennifer, förmodligen vara med kompisar och leka i snön!   Min önskelista ser ut att vara mellan 50-4500 kr eller nåt=)


Hehe, önskar mig typ en system kamera, ny mobil, dator, Ja, ganska mycket dyrt.


Ha ett bra jul lov!!!


//Jenny

Av Jenny - 17 december 2011 20:59

JAAAAA!!!!!!   Just nu så sitter jag hemma hos Wilmas farfar och imorgon så ska jag, Wilma och hennes farfar åka till Jim Fricks stalloch rida 2 shettisar<3  Dom heter Sonja<3 och Nicole<3.  Jag har ansvar för Sonja och Wilma för Nicole! 


DET KOMMMER BLI SÅÅ HIIMLA KUULL!!!!!!!!!!!!!!!!!


//SES<3


//JENNNY

Av Jenny - 16 december 2011 19:11

Kom nyss hem från stallet! Jag fick rida på Cheenis. Hon var jätteduktig och ställde inåt och var jätteduktig på skänkelvikningarna. Är nöjd med lektionen men hon blev en aning stark ibland=)   Elsa red Fille, Nathalie red Mandy och Elisabeth red Quattro!  Det såg jättefint ut för dom också!=)


Bild på Cheenis från i somras!

 

Ha´re bra!!!


//Jenny

Av Jenny - 15 december 2011 17:12

Zrry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid..........eller jo men jag fick inte sitta vid datorn rättare sagt:P


Hur har ni det?    


Nu har Jennifer startat en blogg hon med=)    Om ni vill kan ni ju kika......Klicka >>HÄR för att komma dit<3



//Jenny


Silver<3      

Obs, bilderna är gamla och jag var svettig..........................haha, mobba mig inte=)=)=)


Av Jenny - 12 december 2011 18:28

Hej!   Idag så var det inget speciellt i skolan men efter skolan följde Miranda, Ellen, Elsa och Nathalie med mig hem!  Miranda var tyvärr tvungen att gå hem nästan direkt men Natha, Ellen och Elsa gick hem nyss=)


Ses!!!!=)//Jenny


Åh, Laura.......Saknar<3

Av Jenny - 11 december 2011 17:26

Tja! Helgen var super! Igår sov jag över hos min kompis Wilma till idag, Vi hade det jättekul!!!!   Sen var det fotbollsträning som vanligt=)


Ses


//Jenny  

Presentation


Hej! Jag är en ridskoleryttare som Älskar Hästar

Wonderful

Ställ gärna en fråga♥

45 besvarade frågor

Till bloggens startsida!!!

Till bloggens startsida!!!

 

Klicka HÄR!!!

Omröstning

♥Är du en tjej eller kille?♥
 Jag är en tjej♥
 Jag är en kille♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Hittar du inte? Sök♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards